بوک ترنس

ترجمه متون و دروس کتاب های آموزش زبان انگلیسی

بوک ترنس

ترجمه متون و دروس کتاب های آموزش زبان انگلیسی

بوک ترنس

هدف این وبلاک عرضه ترجمه های کتب آموزش زبان انگلیسی در سطوح مختلف می باشد .
تمام ترجمه های موجود توسط اعضای تیم "بوک ترنس" ارایه می شوند، لذا هرگونه "کپی برداری " از منابع این وبلاگ تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
با درج نظرات و انتقادات و پیشنهادات ، در پیشرفت علمی بوک ترنس سهیم باشید.

- [ بوک ترنس ؛خلاصه شده واژه انگلیسی بوک ترَنسلِیت |book translate| ؛ در زبان فارسی به معنای "ترجمهء کتاب" است. ]

بایگانی

ترجمه درس اول کتاب زبان انگلیسی پایه هفتم

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۰۲ ب.ظ

    برای خواندن ترجمه به ادامه مطلب بروید .

معلم : سلام کلاس ! (سلام بچه ها، سلام به همه)
دانش آموزان : سلام استاد
معلم: مچکرم. لطفا بنشینید. من معلم انگلیسی شما هستم.
اسم من احمد کریمی است.
حالا، شما اسم هایتان را به من بگویید.
اسم شما چیست؟
دانش اموز1: نام من علی محمدی است.
معلم:حالت چطور است علی؟
دانش آموز 1: خوبم، ممنون.
معلم: و اسم شما چیست؟
دانش اموز 2: اسم من.... .

__________________________________________________________________________

معلم: سلام کلاس!من مرادی هستم، معلم انگلیسی شما.
کلاس: سلام خانم مرادی
معلم: حالا شما یک به یک اسم هایتان رابگویید. شما،لطفا.
اسم شما چیست؟
کیمیا: اسم من کیمیا کمیجانی است.
معلم: ببخشید، فامیلی تان را چگونه هجی میکنید؟
کیمیا: کمیجانی، ک-م-ی-ج-ا-ن-ی.
معلم: مچکرم کیمیا. حالا شما لطفا اسمتان را بگویید.
دانش اموز: اسم من هست....
شما میتوانید اسمتان را هجی کنید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی